| |

Wskazówki: Nieumiejętność zdefiniowania własnej marki

Sporządź listę trzech działań, które przynoszą Ci w pracy największą satysfakcję, Z reguły jesteśmy dobrzy w tym, co lubimy, więc jeśli skupisz się w pierwszej kolejności na tych punktach, łatwiej odnajdziesz właściwy kierunek. Możesz wypisać takie działania, jak pomaganie innym, słuchanie, rozwiązywanie problemów, negocjowanie, pisanie raportów technicznych, zarządzanie projektami, zbieranie danych, identyfikowanie przeszkód, wdrażanie rozwiązań i wiele innych.

Następnie opisz te zachowania, pokazując, w jaki sposób wykorzystujesz je w pracy, na przykład: „Zdolność efektywnego słuchania pozwala mi gromadzić dane od osób niechętnie udzielających informacji. Dzięki umiejętności pisania raportów mogę przedstawić te dane w obiektywny sposób. Po zebraniu i przedstawieniu danych potrafię zidentyfikować i wdrożyć rozwiązania”. Przećwicz wypowiadanie tych słów na głos, tak byś w odpowiednim momencie mogła je wyrecytować płynnie i bez wahania.

Przeczytaj poradnik Zbuduj wiosną markę Eleri Sampson. Zastanów się, w jaki sposób te zachowania wyróżniają Cię z grupy. Przykładowo umiejętność gromadzenia i przedstawiania danych może być wyjątkowa w firmie znanej głównie z produkcji. Z kolei umiejętność budowania relacji może być unikatowa i cenna w organizacji, w której produktem jest kapitał intelektualny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wpisy

Zasoby porozumień prywatnych

Kierując się tą intuicją, sta[...]

Opuszczanie zebrań

Pozbądź się przekonania, że z[...]

Odmowa przyjęcia prestiżowych zadań

Dyrektor operacyjny małego od[...]

Oddawanie swoich pomysłów

Tę historię wszyscy znamy aż [...]

Notowanie, parzenie kawy i robienie kopii

W każdej minucie, każdego dni[...]

Zastosowana metodologia - dalszy opis

Powyższe podejście pozwala na[...]