| |

Wskazówki: Rezygnowanie z przywilejów

Przyjmujesz przywileje związane ze stanowiskiem nie dlatego, że chcesz lub wydaje Ci się, że na nie zasługujesz. Przyjmujesz je, ponieważ ma to wpływ na sposób, w jaki postrzega Cię otoczenie – i Ty sama.

Kiedy należny Ci przywilej został – że tak powiem – „zapomniany”, zwróć na to uwagę kierownictwa. Być może doszło do niedopatrzenia, a być może kierownictwo liczy, że zachowasz się jak większość kobiet i nigdy o tym nie wspomnisz.

Jeśli nie cieszysz się przywilejami współmiernymi do zajmowanej pozycji i wiesz, że nie jest to niedopatrzenie, zapytaj, dlaczego tak się dzieje. Przynajmniej doprowadź do sytuacji, w której ktoś spojrzy Ci prosto w oczy i wyjaśni, dlaczego nie otrzymujesz tego, czym cieszą się wszystkie osoby zajmujące podobne stanowiska.

Jeśli nie potrafisz się pogodzić z afrontem i jesteś gotowa ponieść konsekwencje, poproś wyższe kierownictwo o podjęcie ostatecznej decyzji w swojej sprawie. Bez płaczliwości i wytykania palcami wyjaśnij sytuację, powiedz, czego oczekujesz i w jakim terminie. Najgorsze, co możesz usłyszeć, to odmowa. W takim przypadku poddaj się, o ile nie jesteś gotowa polec w tej walce.

Kiedy dostaniesz awans, upewnij się, że otrzymasz wszystkie związane z tym przywileje. Często informacje nie są przekazywane automatyczne bądź docierają z opóźnieniem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wpisy

Zasoby porozumień prywatnych

Kierując się tą intuicją, sta[...]

Opuszczanie zebrań

Pozbądź się przekonania, że z[...]

Odmowa przyjęcia prestiżowych zadań

Dyrektor operacyjny małego od[...]

Oddawanie swoich pomysłów

Tę historię wszyscy znamy aż [...]

Notowanie, parzenie kawy i robienie kopii

W każdej minucie, każdego dni[...]

Zastosowana metodologia - dalszy opis

Powyższe podejście pozwala na[...]